یک داعشی ساکن سوئد: به سوئد آمده ایم تا همه تان را بکشیم!

گفتگوی یک داعشی ساکن سوئد که جامعه سوئد را به لرزه انداخت!
هشدار بابت عکس های وحشتناک و انزجار آور!
یک داعشی ساکن سوئد در گفتگویی با یک تلویزیون عربی، جامعه سوئد و اروپا را تهدید به جنگ و اسلام گرایی کرد که باعث ترس و وحشت مردم سوئد شده است.
به نقل از وبسایت استکهلمیان یک فرد داعشی ساکن سوئد در تماسی تلفنی با یک تلویزیون عربی به مجری می گوید ما با همه حتی در سوئد و اروپا می جنگیم تا مسلمان شوند و اگر نه می کشیم! به گفته ی وبسایت استکهلمیان این ویدئو کلیپ که ترجمه ی آن را در زیر از این وبسایت می بینید جامعه و پلیس امنیتی سوئد را دچار شوک کرده ست. بطوریکه بعد از انتشار این کلیپ در سوئد حزب ملی گرای دمکراتهای سوئد که گفته بود اگر در انتخابات پیش رو برنده شود تکلیف مسلمانان را در این جامعه روشن خواهد کرد، به شکل چشمگیری آرایش افزایش یافته است!

ترجمه ی گفتگو در لینک زیر وبسایت استکهلمیان:
شیخ احمد و «داعش» در سوئد

توضیح اینکه در سوئد مسلمانان پناهنده زیادی زندگی می کنند و در شهر استکهلم محله ای وجود دارد که عمدتا خارجی ها یا بهتر بگویم مسلمانان افریقایی هستند و بافت و شکل محله هیچگونه شباهتی به جامعه مدرن سوئد ندارد. (نه از نظر ساختمان ها بلکه نوع رفتار مردم با محل سکونت) سال گذشته چندی بعد از تظاهرات ها و آتش سوزی های مسلمانان در استکهلم به این محله رفتم. راستش از دیدن نوع و شیوه ی زندگی مردم ساکن محل واقعا شوک شدم و احساس کردم در یک کشور جهان سومی و عقب مانده ی افریقایی هستم. وقتی که خواستم از ساختمانی که مرکز فرهنگی محله بوده عکس بگیرم یک زن افریقایی که روسری به شکل زن های عرب بر سر داشت با برخوردی بسیار زشت و تند بطوری به سمت من آمد و با لحن تند و بد گفت اجازه نداری اینجا عکس بگیری که احساس می کردم اگر مقاومت می کردم و عکس می گرفتم حتما دوربینم را به زمین می زد! در حالیکه عکس گرفتن در خیابان های کشورهای اروپایی اصلا ممنوع نیست!

Hinterlasse einen Kommentar